Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Tập Đoàn Đa Quốc Gia Unilever Vietnam Tuyển Dụng Marketing Executive Full-time 2022

Hết hạn
- Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Marketing, Truyền Thông, PR - Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Mức lương Mức lương: Thỏa thuận - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Unilever là tập đoàn đa quốc gia hàng đầu thế giới chuyên về các sản phẩm chăm sóc cá nhân, chăm sóc gia đình và thực phẩm, hiện đang quản lý hơn 26 nhãn hàng đều đứng đầu trong các ngành hàng cạnh tranh tại Việt Nam như OMO, Lifebuyoy, Sunlight, Dove, Knorr v.v. Unilever hiện đang hoạt động tại hơn 150 quốc gia và vùng lãnh thổ với cam kết nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân trên toàn thế giới thông qua những sản phẩm và mô hình kinh doanh bền vững.

Job Responsibilities

  • Development of a share-growth-oriented marketing & category plan that seizes opportunities in product renovation, pricing strategy, competitor activities, customer/channel (e.g. convenience format, discounter) specific needs
  • Represent consumer (insights), brand strategy and product quality requirements on the crossfunctional discounter team
  • Develop & lead implementation of activation platforms and ideas based on the brand vision plan working with ICF communication teams and agencies for RM, PR, BTL for the brand
  • Translate marketing & category plan into a business framework and optimise commercial opportunities (identify threats). Feed into monthly and annual planning processes.
  • Develop and implement 12-18 month portfolio roadmap including product range & quality, brand build, value delivery for consumers, pricing & affordability, range extension.
  • Pro-actively feed market, category and customer requirements into platform innovation projects
  • Champion optimal launch of innovation platform
  • Work with communication team to ensure single minded communication message is created in line with the brand building communication plan, consistent with category needs.
  • Monitor and review effectiveness of innovation and renovation program to inform future plans.
  • Management of marketing budgets within agreed targets and align with customer advertising activities.
  • Other tasks assigned by line manager

Job Requirements:

  • 1-3 years classic brand management experience in an FMCG environment.
  • Business management and brand development experience
  • Project Management
  • Content & Creative Capability
  • Stakeholder Management
  • Negotiation & Analytical skills

apply here

Hết hạn

1,911 lượt xem